Mijn energietarief is gewijzigd, wat nu?
Als het kWh-tarief dat staat ingesteld op je laadpaal niet meer overeenkomt met het energietarief dat je betaalt, dan is het nodig de laadpaalleverancier hierover te informeren. Op deze pagina lees je hoe je dat kunt doen.
Related Articles
Mijn auto is toe aan een apk, wat nu?
De algemene periodieke keuring (apk) is een wettelijk verplichte keuring voor auto's van een bepaalde leeftijd. Als je bericht hebt ontvangen dat jouw auto apk gekeurd moet worden, kun je dit inplannen bij een officiƫle merkdealer naar keuze. In het ...
Mijn pas werkt niet, wat nu?
Er is niks vervelender dan een laad- of brandstofpas die niet werkt, dat begrijpen we. Om dit probleem snel te verhelpen, kun je het beste contact opnemen met de leasemaatschappij. Zij kunnen samen met jou de oorzaak van het defect achterhalen en ...
Mijn auto heeft onderhoud nodig in het buitenland wat nu?
Neem voor het uitvoeren van onderhoud en (spoed)reparaties altijd contact op met je leasemaatschappij. Zij zullen je begeleiden in het nemen van de stappen die nodig zijn. De contactgegevens van de leasemaatschappij staan hier - Contactgegevens ...
Ik heb schade aan mijn auto, wat nu?
Schade voor binnen- en buitenland Beoordeel of de schade het rijden belemmert of niet meer veilig is. BEL BIJ LETSEL ALTIJD 112 Niet-rijdbaar: Neem contact op met Allianz Nederland Alarmcentrale +31 (0)20 592 9118. Zij zijn, zowel in binnen- als in ...
Wat gebeurt er met mijn laadpaal bij een verhuizing?
Neem contact op met fleetkennis om de situatie te bespreken en om te beoordelen wat er met de laadpaal gaat gebeuren bij de verhuizing, er zijn namelijk verschillende opties. De laadvoorziening kan achterblijven, meeverhuizen of elders ingezet ...