Ik heb schade aan mijn auto, wat nu?

Ik heb schade aan mijn auto, wat nu?

Schade voor binnen- en buitenland 
Beoordeel of de schade het rijden belemmert of niet meer veilig is. BEL BIJ LETSEL ALTIJD 112

Niet-rijdbaar: Neem contact op met Allianz Nederland Alarmcentrale +31 (0)20 592 9118. 
Zij zijn, zowel in binnen- als in het buitenland, verplicht om te voorzien in het afslepen van de auto. 
Tevens helpen zij je, indien gewenst, met een noodoplossing/vervangend vervoer. Let wel: dit mag één klasse lager zijn dan je eigen leaseauto.
Geef de bergingsdienst aan dat de auto afgesleept kan worden naar één van de Schadenet vestigingen hieronder. Vul tevens het schadeformulier in en verzend dit naar BNautoschade@vanameyde.com 
Regio Hoorn: Schadenet Dampten // David Ricardoweg 1, 1689ZR Zwaag // 0229 212 424
Regio Sittard: Schadenet Koenen // Hofdwarsweg 61, 6161DE Geleen // 046 474 6851
Regio Rotterdam: Schadenet Van As // Essebaan 2-10 Hoofdweg, 2908LK Capelle a/d IJssel // 010 450 8500
Regio Eindhoven: Schadenet Mikkers // De Run 5122, 5503LV Veldhoven // 040 230 8383
Regio Nieuwegein: Schadenet Winkel // Duwboot 77, 3991CG Houten // 030 637 1276
Rijdbaar: Dien een reparatieverzoek in via https://ballast-nedam-materieel.car-damage.app Het is belangrijk dat je het schadeformulier op de Fixico website ook upload. Dit reparatieverzoek is ook meteen je schademelding. Maak het reparatieverzoek dan ook binnen 24 uur na constatering of schadevoorval. Je ontvangt hierna automatisch een uitnodiging voor het maken van een afspraak. Vervangend vervoer via het schadeherstelbedrijf is inbegrepen. Let op: dit wel in het aanvraag formulier kenbaar te maken. Tank de vervangende auto af voordat je de eigen leaseauto weer komt ophalen.

Lekke band(en) en pech
Bel bij lekke band(en) of technische pech het noodnummer van je leasemaatschappij. Sla het noodnummer van jou leasemaatschappij op in je telefoon, deze nummers zijn internationaal geldig. 
Arval // +31 306 024 141 
Volkswagen Pon Financial Services // +31 334 549 555  
De leasemaatschappij staat tevens vermeld op het kentekenbewijs. 



    • Related Articles

    • Mijn auto is toe aan een apk, wat nu?

      De algemene periodieke keuring (apk) is een wettelijk verplichte keuring voor auto's van een bepaalde leeftijd. Als je bericht hebt ontvangen dat jouw auto apk gekeurd moet worden, kun je dit inplannen bij een officiële merkdealer naar keuze. In het ...
    • Ik heb al een laadpaal thuis, wat nu?

      Kom je in aanmerking voor een (nieuwe) elektrische auto en beschik je al over een laadvoorziening thuis, dan kun je dit bespreken met je fleetmanager en aangeven in de leaseovereenkomst.
    • Ik heb nog geen brandstof- en/of laadpas ontvangen

      In de meeste gevallen ontvang je de pas en bijbehorende pincode voor de leverdatum van je nieuwe auto. Het komt voor dat dit proces bij de leverancier vertraging oploopt en je de pas en pincode pas na 10 werkdagen thuis op de mat vindt. De pas en ...
    • Mijn auto heeft onderhoud nodig in het buitenland wat nu?

      Neem voor het uitvoeren van onderhoud en (spoed)reparaties altijd contact op met je leasemaatschappij. Zij zullen je begeleiden in het nemen van de stappen die nodig zijn. De contactgegevens van de leasemaatschappij staan hier - Contactgegevens ...
    • Ik ga mijn nieuwe auto ophalen, waar moet ik op letten?

      Als je je nieuwe auto gaat ophalen zijn er een paar zaken waar je op moet letten. We hebben voor jou een overzicht gemaakt met belangrijke punten, namelijk: Controleer of de auto onbeschadigd is; Kilometerstand; Controleer of de bestelde opties ...